ekspertai: Būstas pigs apie 10 proc. - prognozė (delfi)

Anonimas

Anot jo, nekilnojamojo turto pasiūla per pastaruosius porą mėnesių jau ūgtelėjo maždaug trečdaliu, prognozuojama, kad rinka aktyvės ir toliau.

http://www.delfi.lt/news/economy/business/article.php?id=9570956




wonder

Žinutės: 2
Narys nuo: 2006-05-19

reiktu kad pigtu maziausiai 30%




Anonimas (nereg.)

pigs mazdaug apie 50%




vesta (nereg.)

tik 50? noretusi daugiau. nori pasakyti 1 kambario butas vistiek kainuos 50-60000? nepirksiu ir uz tiek. pinigu uztektu, bet ranka nekiltu.




kinas (nereg.)

na ir tegul sau pinga. laikas lietuvaiciams suprasti, kad be NT Lietuvoje yra dar NT ir kitose salyse. Pvz NT Turkijoje siuo metu brangsta taip pat sparciai(20-30-40% per metus), kaip iki siol brango NT Vilniaus senamiestyje ir prognozuojama, kad kainos kils dar maziausiai 5 metus. taigi, tiems, kas turi "atliekama busta", pats laikas ji parduot ir uz gautus pinigus isigyti buta ar vila Turkijoje: su baseinu, vaizdu i jura ir pan.:
1. per keleta metu bustas pabrangs 60-80%
2. visa ta laika bustas bus nuomojamas, taigi savininkas gaus papildomu pajamu.
airiai perka daugiabucius istisais aukstais, nes zino, ka daro...




tomukas

Žinutės: 614
Narys nuo: 2005-10-14

na investuoti svetimoj šaly į nekilnojamą turtą nėra taip paprasta kaip atrodo. Net Lietuvoj sunku susigaudyt kokie popieriai turi būti sutvarkomi vykdant pirkimo/pardavimo sandorį, kad niek neliktų apgautas.

O ką kalbėt apie svetimą valstybę ir joje galiojančią tvarką, ar daug kas žino apie tose šalyse galiojančius įstatymus. Ypač Turkija, musulmonų kraštą.




kinas (nereg.)

taip, mes prisibijom, nes mums tai nauja.
visa info apie vietos istatymus, mokescius, terminus galima nemokamai gauti is rimtu, gera varda turinciu agenturu, kurios tuo verciasi.
girdejau, kad tokios jau steigiasi ir Lietuvoje.
taisingas laikas, manau..




tomukas

Žinutės: 614
Narys nuo: 2005-10-14

Na paskutinius 10 metų daugelyje pasaulio šalių buvo pastebimas spartus NT kainų kilimas. Bet praeitais ir šiais metais NT kinos didžiosiose šalyse JAV, Didžioji Britanija, Vokietija NT kainos pradėjo kristi.
Tai nežinau kiek palankus metas dabar investuoti užsienio NT rinkose.

Tokios šalys kaip Turkija yra sunkiai prognozuojamos. Dar kokie kurdai pradės karą prieš vyriausybę, tai NT kainos staigiai važiuos žemyn.




kinas (nereg.)

del Jav, UK ir Vokietijos NT kainu kritimo sutinku, taciau tu saliu gyventojai is dalies del to ir investavo svetimose salyse.
zemiau 2 pastaruju metu investiciju i NT Turkijoje statistika:

Number of People Number of Properties Total Area (m2)

Denmark 1,089 757 295,699
England 8,625 6,333 2,577,382
Germany 3,210 3,482 3,584,902
Netherlands 1,293 996 625,442
Ireland 1,563 1,199 305,416

Source: General Directorate of Land Registry
* Period 19 June 2003 - 26 June 2005

del rizikos: zinia, betkuri investicija visuomet turi savo rizikos laipsni. siemet Turkijos kurorte bendravau su olandu ir norvegu pensininkais: jie nusipirke po pora vilu - vienose gyvena patys, o antras nuomoja. Sake, kad seismine zona yra kazkur siaurej, o apie kurdus niekas ne nekalba, kaip apie valstybes problema, nes T. yra NATO nare ir daro daug, kad butu priimta i ES. gatvese kameros seka izulesnius gatviu pardavejus,zmones draugiski ir ne vieno imigravusio Panevezio bandito.
ar matete antardienio Respublikos Pastogeje nuotraukas is Margaritos salos? langai durys ir kondicionieriu dezes - grotuoti! ir tai - Valinskas ir Co. ten prisipirko namuku. tikrai neprasaus. nors kol kas atrodo baisiai...




Kinui skeptikas del Turkijos (nereg.)

na, na, ir ka gi tie senukai is Norvegijos ar Olandijos uz nuoma gauna?? Ar bent apsimoka turto islaikymas?? ir apskritai, jeigu jau esi toks profas tai gal pakomentuok dar kiek ta turta islaikyti per metus kainuoja Turkijoje? Domejaus tuom Ispanijoje - pasirodo kad apie 10proc/metus, t.y. tai ka siandien sumokesiu uz vila Ispanijoje, per 10m antra tiek sumokesiu Ispanu valdziai ir tautai... a man nesinoriu ju remti...




kinas (nereg.)

uz buto nuoma moka EUR 250-450, uz vilos nuoma apie EUR 500 ir daugiau uz 1 men. - nelygu vieta, dydis etc.
taigi galima gauti EUR 1800-5000 per metus.
sis tas, sakyciau, turint galvoje pagrindini veiksni - metini 20% NT vertes augima.




Anonimas (nereg.)

Anonimas rašė:
pigs mazdaug apie 50%

Ziemai atejus butai Vilniuje nupigs iki 50% , luginant su dabartine kaina.




komentatorius (nereg.)

NT ir pigs ir brangs , tereikia tik "žinoti" kur kas vyks.
O viskam rodiklis - ekonominė logika t.y. pelnas.
Bet koks turtas vertas tiek kiek uždirba pelno ir ten kur
pelnas bus uždirbamas NT turės kainą ir kai kada atrodys
kad ta kaina kosminė , o ten kur NT - tik nuostolis
jis nieko ir nekainuos.
O visokios psichologijos,"eksperų" prognozės,
laikraščių straipsniai ir kitas panašus šlamštas yra
reikalingas tik "liaudžiai" IŠDULKINTI.(LIAUDIS - TAI
TIE KURIE EINA Į RINKA BE ŽINIŲ, SUPRATIMO,PATIRTIES,
PAKANKAMŲ LĖŠŲ,IR PAN) ,
o tokių šiandien Lietuvos NT rinkoje
(jei galima vadinti rinka)dabar yra daug.juos ir d......

Dėl klausimo ar yra rinka .Veiksmas toks : prieš 1-1,5 metų
atvažiuoji į miestelį (20-30000 gyventojų)nuperki visus 7
parduodamus butus po 25-35,000 Lt ir pradedi pardavinėti po
60,000 Lt , po pirmo parduoto pardavinėji po 100K -
per metus išparduodi visus , o dabar tuose miesteliuose prašo
po 130-180K , nors tie butai verti tų pačių
25-30000 Lt , nes kainuoja nereikalingo buto išlaikymas ir
nuomos gali gauti 100 ar 200 Lt/mėn. o ir gyventojų
miesteliuose mažėja.

Didesniuose miestuose yra rinkos užuomazgos.Ir kada norėdamas
pirkti būstą apžiūrėsi kelis pastatytus ir įrengtus tinkamus
tau, tada ir bus ta RINKA ,o dabartinis lūkesčių ir vilčių
pirkimas tikrai nėra nekilnojamo turto rinka.
Tiksliau - RINKA YRA - bet tai ne NT rinka.

Visa tai teisinga visose rinkose, su sava specifika.
Ir visur bus tie, kurie daug praras ,nes visada atsiranda
norinčių daug ir greitai "užsidirbti" , bet taip uždirbančių
bus tik nedidelė dalis.

Vietoj to , kad skaityti visokias ekspertų nuomones,
paprašykit, kad "nerašantys bet veikiantys" pasidalytų
savo buvusios veiklos įspūdžiais , nes planais tikrai niekas
nesidalins .

sėkmės visiems "investuotojams"




Anonimas (nereg.)

Labai jau vienpuse tavo nuomone.Nekilnojamo Turto kaina nustato paklausa ir islaidos jam pastatyti.Reikejo vaziuot i Akmene pries 3-4 metus ir pasiimt keleta laiptiniu,ar dabar daug uzdirbtum? Manau butu atsipirkusios tik islaidos uz butu sildyma per tuos metus.Nera logikos tavo teiginyje.Taip sukelt kaina gali tik keletui menesiui,per ta laika atsiras daugiau parduodamu butu ir kaina kris jei nebus paklausos.




Anonimas (nereg.)

Tie palyginimai kainu tarp Ispanijos,Vokietijos ir Lietuvos yra gana nelogiski,tai skaiciu lyginimas.Kodel kilo NT kainos Lietuvoje? Istojom i ES,kyla ekonomika,daug zmoniu emigravo i uzsieni,beveik neliko bedarbystes,dideles sumas pinigu parveza emigrantai,jie perka NT,palanki kreditavimo sistema,zmones tampa optimistiskesni del ateities.Gali dabar parduoti buteli Vilniuje ir pirkti Ispanijoje,Vokietijoje.O ka veiksi ten? Ar gausi normalu darba ten nuvykes? Ar eisi apelsinu skinti karstyje uz grasius? Galvokit ka kalbat.Ar bent vienas zinot NT islaikymo kainas ir mokesciu istatymus? Lyginat kaip vaikai.Daugelis mate tas salis is paveiksleliu ir dabar pajute,kad yra galimybe ten nusipirkt NT saukiat visam pasauliui apie netiketai atsiradusias galimybes.Patys negaledami tuom patiketi.Ir netiesa,kad daugelis emigrantu liks gyvent uzsienyje,pirks ten NT.Gal 70% ju gyvena sia diena,ypac jaunimelis ir isvyke su seimomis.Jie dziaugiasi nusipirke Lietuvoje ir isvenge priklausomybes bankui.Pabandykite nupirkt issvajoto Airijoj NT.Maziausia kaina 200 000€.Bankas duoda 5 metiniu uzdarbiu paskola.Jei uzdirbi 500€ per savaite,metinis bus 26000€ ir paskola gausi 130 000€.Skaiciuokit mielieji.Manau daugelis rekia,nes praziopsojo sansa nusipirkt pigiau ir rekdami nori numusti kainas.NT visame pasaulyje eiliniui zmogeliui yra brangus pirkinys,uz kuri dazniausiai mokama didesniaja dali gyvenimo.




EMIGRANTAS

Žinutės: 11
Narys nuo: 2006-03-18

Labai jau protingas dede.............. ismano kas vyksta lietuvoj,ispanijoj,vokietijoj,airijoj,anglijoj...ir visur kitur......
Protingas , dede, ar zinote kiek uz 1 lita galima nupirkti duonos Lietuvoje? as nezinau ... zinau kiek uz 1 D.Britanijos svaru sterlingu galima nupirkti duonos Anglijoje. 3-5 kepalus(priklausomai nuo rusies).
Taip kad pats skaiciuok

Budamas emigrantas turiu savo 4k. kotedza Londone , uz kuri baigiu issimoket per 5 metus, nejausdamas alkio kas budinga lietuvoje turint paskola 30metu. Kas puse metu skrendu su seima atostogauti , neskaiciuodamas islaidu..
Jeigu tai imanoma lietuvoje tada rytoj gryztu:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Nejuokink tu manes su tokiom kalbom kad kazkas praziopsojo, bando numuzti, ir t.t. .. .. bull shit cia viskas yra , laikinas dalykas atsiradus naujam produktui-paskolai.
Tavo mastymu butas ar namas yra toks pirkinys del kurio visko reikia atsisakyti, uzmerkti akis, pasiimti paskola 45 metams ir moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi, moketi , moketi.................

Nesvaik ... daug asiliuku aplinkui bet su kiekviena paimta 'lietuviska' paskola ju mazeja..... nemanau kad visi lietuviai yra ant tiek debilai , kad likusi savo gyvenima noretu dirbti tik bankui ir maxima'i...

Laikas parodys kas teisus, kas gryba pjauna.

Sekmes tau ir tavo verslui.

P.S. Kai studijavau universitete, per vertybiniu popieriu rinku paskaita doc.M.Starkeviciute aiskino toki dalyka:

Pradejus kotiruoti savo imones akcijas VP birzoje, galimas spekuliacinis modelis(kai kuriose salyse draudziamas istatymu) :
1. Esant zemai kaina , per treciuosius asmenis ir ju brokerius pradeti supirkineti akcijas taip pakeliant ju paklausa.
2.Isaugus paklausai iki apskaiciuoto luzio tasko , paleisti akcijas i pardavima.
(is asmeniniu konspektu :) )

Man atrodo kazkas panasaus vyksta su NTR lietuvoje :))))))))))))))))))))) Bet gal as ir klystu nes nesu toks protingas kaip kiti dedes.

SEKMES




Anonimas (nereg.)

Akmenėje ir dabar yra tuščių namų , gali nusipirkti už litą




Anonimas (nereg.)

Emigrante nebejuokink,as pats ne Lietuvoje ir puikiai zinau padeti.O kad per 5 metus baigi kotedza Londone issimoketi,tai pastatyk keleta bokalu alaus ir papasakok kokiam provincijos pijokeliui:))) Aisku yra zmoniu,kurie gali ne viena kotedza nupirkt be paskolos,bet tokiu tik keli procentai.O kalbant apie eilini vidutini zmogeli,tai kiekvienoj ES saly jis moka kredita min 15 metu.Apie alki as nekalbu,nes cia jis ne prie ko.O jei zmogui paemusiam kredita reiketu visko atsisakyti,tai jis manau jo neimtu.Aisku lietuviai nera debilai,jie isvaziuoja i uzsieni ir per keleta metu uzsidirba busta Lietuvoje,bet ta galimybe kylant kainoms traukiasi.O tamsta norejai labai kruta pavaidint,sekmes:)))




EMIGRANTAS

Žinutės: 11
Narys nuo: 2006-03-18

Matai, gyvenime ne visiem vienodai sekasi, vieniem blogiau kitiem geriau. Tiems kuriem kuriem blogiau jie visada lietuviskai pikti ir pasiruose perkast gerkles. Jei esi ne lietuvoje tai turetum jau but suprates kad dirbt uzsieni galima ne tik statybose ar fabrike prie pakavimo linijos... ir uzdirbt galima daugiau nei tamsta 500 euru.
Kazkada zmones netikejo kad zeme sukasi ir Galileju daunu laike ;)




Anonimas (nereg.)

Viena duonos kepykla bando paleisti nauja linija. Tuo tikslu isbandoma ~100 tonu partija. Visi tie eksperimentiniai gaminiai paleidziami i rinka uz puse savikainos, t.y. i minusa. jeigu graziai atrodancios duonos kepaliuka (800-900 g.) galima nupirkti uz 0.69 Lt su visais okesciais ir PVM, tai pagalvokim apie jos kokybe. Ka mes valgom?
Nemanau, kad uz svara butu galima valgyti 5 kepaliukus sviezios lietuviskos rugines duonos. :)




Anonimas (nereg.)

EMIGRANTAS rašė:
Matai, gyvenime ne visiem vienodai sekasi, vieniem blogiau kitiem geriau. Tiems kuriem kuriem blogiau jie visada lietuviskai pikti ir pasiruose perkast gerkles. Jei esi ne lietuvoje tai turetum jau but suprates kad dirbt uzsieni galima ne tik statybose ar fabrike prie pakavimo linijos... ir uzdirbt galima daugiau nei tamsta 500 euru.
Kazkada zmones netikejo kad zeme sukasi ir Galileju daunu laike ;)

Kiek as uzdirbu ir ka dirbu,cia jau mano reikalas.As nesipuikuoju savo pasiekimais,as kalbu apie dauguma,apie statistini emigranta.Ir jokio pykcio neturiu,nei ant taves,nei ant kitu.O gyvenimo sekme labai priklauso nuo idetu pastangu,loterijose laimi labai mazas procentas dalyviu.O tamsta nori pasirodyti labai protingu,matyt is dideliu gelmiu esi islipes:)




Anonimas (nereg.)

Sutiksiu su anonimu,kad Emigrantas cia surado vieta pasipuikuoti savo laimejimais.Tas puikavimasis labai vercia abejoti juom,siaip subrende zmones neviesina savo finansinio galingumo arba profesiniu pasiekimu.Greiciausiai cia rasineja Emigrantu pasivadines paauglys arba gilus provincialas.Kaip sakoma,kas pakels suneliui uodega jei ne pats:)




Anonimas (nereg.)

Anonimas rašė:
Anonimas rašė:
pigs mazdaug apie 50%

Ziemai atejus butai Vilniuje nupigs iki 50% , luginant su dabartine kaina.

Man idomu kuo pagrista si prognoze ?




Anonimas (nereg.)

lrytas.lt
2006-06-01 08:28
Gegužės mėnesį senos statybos butų kainos Vilniuje atpigo vidutiniškai 0,4 proc., Kaune - 3,4 proc., Klaipėdoje - 5,2 proc., Šiauliuose - 2,3 proc., Panevėžyje - 4,3 proc., rodo nekilnojamojo turto skelbimų svetainės „Kapitalas.com“ surinkti duomenys.

Tai pirmas mėnuo šiais metais, kai butų kainos krito visuose didžiuosiuose miestuose. Kovo mėnesį Vilniuje butų kainos buvo sumažėję 2,8 proc., tačiau kituose didžiuosiuose miestuose jos didėjo arba nesikeitė, o balandžio mėnesį kainos šiuose miestuose didėjo. Todėl galima manyti, kad kainų sumažėjimą daugiausia įtakojo žinia apie Euro neįvedimą Lietuvoje.

Vilniuje gegužės mėnesį daugiausia atpigo brangūs prestižinuose rajonuose esantys butai. Vilniuje parduodamų senos statybos butų vidutinė 1 kvadratinio metro kaina yra 4980 litų, Klaipėdoje - 4230 litų, Kaune - 3210 litų, Šiauliuose - 1875 litų, Panevėžyje - 1840 litų, Alytuje - 1730 litų, Marijampolėje - 1360 litų, Utenoje - 1670 litų. Klaipėda yra bene labiausiai pervertintas miestas, todėl mažėjant butų kainoms didžiausio kainų sumažejimo galima laukti būtent šiame mieste. Tai atspindi ir tas faktas, kad gegužę daugiausiai atpigo butai Klaipėdos mieste.

Nors butų kainos ir pradėjo mažėti, tačiau tikėtis nekilnojamojo turto „burbulo“ sprogimo šiais metais neverta, nes bankų suteikiamų paskolų palūkanos vis dar gana mažos. Greičiau, galima teigti, kad butų kainos stabilizavosi ir vasarą galima laukti nedidelių kainų svyravimų tiek į vieną, tiek į kitą pusę. Vis gi, dėl didelės infliacijos butai turėtų brangti po 8-10 proc., kasmet, t.y. šiek tiek lėčiau negu didėja vidutinis darbuotojų atlyginimas.

Nekilnojamojo turto paklausos mažėjimui artimiausiu metu įtakos turės šiais metais 0,5-1 proc., didėsiančios palūkanų normos, brangstantis kuras, Lietuvos politinis nestabilumas, lėtėjanti ekonomika, didelė emigracija. Jei naftos kainos ir toliau kils, rudeniop gali pradėti ženkliai pigti didelio gyvenamojo ploto butai bei namai.

Nekilnojamojo turto objektų pardavimo laiko didėjimas, kainų augimo lėtėjimas (kai kur kainų mažejimas) pastebimas beveik visose šalyse. Pavyzdžiui, Rusijos sostinėje butų kainos nebeauga kaip ant mielių - gegužės mėnesį kainos pakilo tik 3,5 proc., kai tuo tarpu prieš tai 3 mėnesius iš eilės kainos augo po 9 proc., JAV nekilnojamojo turto kainos jau pradėjo mažėti - per pirmą ketvirtį namų kainos nukrito 3,3 proc.




Anonimas2 (nereg.)

na emigrantas ish ko ishtraukei statistinis lietuvis 500 svaru, taigi buvo rashyta lryte statistinis lietuvis anglijoj uzdirba apie 1100 svaru o ne 500svaru, cia turbut norejai pasakyt 500ltl ?




Anonimas (nereg.)

Anonimas2 rašė:
na emigrantas ish ko ishtraukei statistinis lietuvis 500 svaru, taigi buvo rashyta lryte statistinis lietuvis anglijoj uzdirba apie 1100 svaru o ne 500svaru, cia turbut norejai pasakyt 500ltl ?

Man neidomu Lietuvos rytas,as rasau 500€ per savaite.




Remis (nereg.)

kinas rašė:
na ir tegul sau pinga. laikas lietuvaiciams suprasti, kad be NT Lietuvoje yra dar NT ir kitose salyse. Pvz NT Turkijoje siuo metu brangsta taip pat sparciai(20-30-40% per metus), kaip iki siol brango NT Vilniaus senamiestyje ir prognozuojama, kad kainos kils dar maziausiai 5 metus. taigi, tiems, kas turi "atliekama busta", pats laikas ji parduot ir uz gautus pinigus isigyti buta ar vila Turkijoje: su baseinu, vaizdu i jura ir pan.:
1. per keleta metu bustas pabrangs 60-80%
2. visa ta laika bustas bus nuomojamas, taigi savininkas gaus papildomu pajamu.
airiai perka daugiabucius istisais aukstais, nes zino, ka daro...

Idomu butu suzinoti kur tie airiai perka butus istisais aukstais-ar Turkijoj?
..noreciau ir as koky auksta viena kita ysigyt ..:)




Anonimas (nereg.)

Anonimas rašė:
Labai jau vienpuse tavo nuomone.Nekilnojamo Turto kaina nustato paklausa ir islaidos jam pastatyti.Reikejo vaziuot i Akmene pries 3-4 metus ir pasiimt keleta laiptiniu,ar dabar daug uzdirbtum? Manau butu atsipirkusios tik islaidos uz butu sildyma per tuos metus.Nera logikos tavo teiginyje.Taip sukelt kaina gali tik keletui menesiui,per ta laika atsiras daugiau parduodamu butu ir kaina kris jei nebus paklausos.

Sutinku pilnai su tamsta,tik kaip yvertint teisingai paklausa,jei ja sudaro 70% perpardavinetojai,kurie ysigijo busta todel,kad kainos l.kilo..
p.s. galiu klyst del perpardavinetoju ~%..




Anonimas (nereg.)

Remis rašė:
kinas rašė:
na ir tegul sau pinga. laikas lietuvaiciams suprasti, kad be NT Lietuvoje yra dar NT ir kitose salyse. Pvz NT Turkijoje siuo metu brangsta taip pat sparciai(20-30-40% per metus), kaip iki siol brango NT Vilniaus senamiestyje ir prognozuojama, kad kainos kils dar maziausiai 5 metus. taigi, tiems, kas turi "atliekama busta", pats laikas ji parduot ir uz gautus pinigus isigyti buta ar vila Turkijoje: su baseinu, vaizdu i jura ir pan.:
1. per keleta metu bustas pabrangs 60-80%
2. visa ta laika bustas bus nuomojamas, taigi savininkas gaus papildomu pajamu.
airiai perka daugiabucius istisais aukstais, nes zino, ka daro...

Idomu butu suzinoti kur tie airiai perka butus istisais aukstais-ar Turkijoj?
..noreciau ir as koky auksta viena kita ysigyt ..:)

Jauciu Remi esi Airijoje ir prisiskaites airiu spaudos skelbimu.Nelabai sutikciau,kad airiai perka butus aukstais Turkijoje ir jie zino ka daro.Visu pirma airiai yra biskuti naivus,pas juos per 10 metu kainos pakilo gal 4-6 kartus ir jie apsiginklave optimizmu galvoja,kad ir kitur taip bus.Garantiju nera,kad busto kaina pakils 60-80% ir,kad jis bus nuomojamas.Paskaicius airiu reklamas,gali suzinoti,kad ir Lenkijoje kasmet gauni 10% busto vertes ji nuomodamas.Labai abejoju,kad lengva isnuomot Lenkijoj busta uz 1000€ i menesi.Pasiskaityk rimtesnius airiu leidinius,kur yra ekonomistu komentarai ir optimizmas labai sumazes.Zinok,kad busto kaina labai priklauso nuo geografines padeties,nuo tos salies ekonomikos gyvybingumo,politines padeties,gyventoju yprociu,kulturos ir dar daug faktoriu.




Anonimas (nereg.)

Pasakyk kur, tuoj nuperku




Anonimas (nereg.)

kas gali pasakyti, uz kiek galima Airijoj menesi pragyventi,atmetus busto nuouma? ir is vis,ar turint universitetini issilavinima, bet visai nereikalinga ir "nepanaudojama" Airijoj ar Anglijoj specialybe, verta ten vaziuoti, ar ne?




Skelbti naują komentarą

  • Leidžiami HTML tagai: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Galite naudoti BBCode
  • Citatas išskirkite su [quote] tagu
  • Leidžiama įdėti nuorodas į paveiksliukus.
  • Tekstinės šypsenėlės bus pakeistos į grafines.

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

Captcha
Įveskite paveikslėlyje pavaizduotas raides (visos raidės didžiosios)
Įveskite paveikslėlyje pavaizduotas raides (visos raidės didžiosios).