Ieskantiems busto Vilniuje

Pardavejas

Žinutės: 20
Narys nuo: 2007-12-12

Sveiki,

Noreciau prisistatyti. Esu - pardavejas :)) Atstovauju viena is lyderiaujanciu Nt agenturu. Jei turite kokiu klausimu/norite patarimu del to, kas siuo metu dedasi nt rinkoje, nesidrovekite - klauskite! Esu informuotas ir nuolat sekantis ivykius Vilniaus nt rinkoje.

Taip pat jei ieskote/parduodate buta ar kita nt - visada galiu Jums padeti sekmingai ta padaryti.

Pagarbiai,
Pardavejas

--

Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!




Vaidotas (nereg.)

Na, gerbiamas Pardavejau, tai tada laibai aiskus klausimas - tai kokios vistik tendencijos kainu NT Lietuvoj (na ar bent jau Vilniuj, apie kuri Jus taip gerai informuotas) ateinantiems 2 metams... :)




Pardavejas

Žinutės: 20
Narys nuo: 2007-12-12

Vaidotas rašė:
Na, gerbiamas Pardavejau, tai tada laibai aiskus klausimas - tai kokios vistik tendencijos kainu NT Lietuvoj (na ar bent jau Vilniuj, apie kuri Jus taip gerai informuotas) ateinantiems 2 metams... :)

Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!

:)
Kitamet prognozuojamas 5proc. pigimas, o tiksliau signalizacija. Kaip bus - neaisku. Nes tokius pigimus ir rinkos analizes dazniausiai suformuoja zmoniu gandu faktorius. Juokinga, paradoksalu, bet tai tiesa. Zmones apsisneka, pasidalina gandais tarpusavyje ir grandines principu viskam isplitus pirkimai sustoja.
O senos statybos, tai turetu nezymiai pigti metams begant. Taciau tiketis ir laukti kad greit viskas atpigs neverta. Nes gali pralosti :) Naujos statybos kaina isliks konkurencinga, kaip ir populiariausiuju bei prestiziskiausiuju rajonu.
Tad patariu tiems kurie zada pirkti buta bet laukia grandioziniu pigimu nebuti naiviems, o protingiems :)

--

Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!




Anonimas (nereg.)

Gal gali paaiškinti kodel Lietuvoje nekilnojamas turtas žymiai brangesnis nei Vokietijoje? Kodel uz buto kainą Vilniuje galima nusipirkti kokius penkis, šešis panašius butus Berlyne ar Hamburge?




Anonimas (nereg.)

Na ir paklausiu. Gyvenu Vilniuje, uzdirbu nei daug, nei mazai - 3500LT i rankas. Imciau paskola butui 30 metu, bet buto mazesnio, nei 2k. neimsiu. Kiek domejausi, galiu nusipirkti tik buta avarines bukles name. Ka patarsit?




tadis (nereg.)

patarimas toks.. palauk biski.. nusipirksi pigiau... verslo ziniose geras straipsniukas ta tema.. jau ir kapitalas.com apie kainu mazejima pranesa...




tadis, (nereg.)

gal kas gali man pasakyti kada is registru centro duomenis apie NT kainas bus? a?




Anonimas (nereg.)

Bijau, kad ilgai laukti reikes, nes pas mus NT rinka per daug inertiska. Visur kainos jau gerokai nukrito, o pas mus visi dar tik galvoja, kas bus. Aisku realiai kaina krenta, tik agentai su savo portalais labai nenori to atskleist. Bet esme, kad palaukti gali tekti maziausiai du metus.

Is kitos puses, geras zenklas, kad vakar p. Nauseda pripazino, kad busto kainos gali kristi 15%. Turint omeny ankstesnes jo optimistines prognozes ir tai, kaip jo bankui nenaudingas yra kainu kritimas, manau, kad tas skaicius yra itin optimistinis. Realiai galima tiketis 30%, galbut kiek daugiau.




Anonimas (nereg.)

tadis, rašė:
gal kas gali man pasakyti kada is registru centro duomenis apie NT kainas bus? a?

Jau yra ;)




idomu :) verta aplankyti (nereg.)

Anonimas (nereg.)

2 idomu :) verta aplankyti:

Kaip visada, agentura surinko visus argumentus i vienus vartus. :) Nieko naujo ir idomaus nematau.




idomu :) verta aplankyti (nereg.)

niu naujo tai nieko, bet fleshas tai :) ka as zn... paziures, apsidziaugs ir nupirks? nesamone :)




Pardavejas

Žinutės: 20
Narys nuo: 2007-12-12

Anonimas rašė:
Gal gali paaiškinti kodel Lietuvoje nekilnojamas turtas žymiai brangesnis nei Vokietijoje? Kodel uz buto kainą Vilniuje galima nusipirkti kokius penkis, šešis panašius butus Berlyne ar Hamburge?

Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!

Is kur tokia informacija? Noreciau ir as penkis, sesis butus ten nusipirkti:)

--

Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!




Pardavejas

Žinutės: 20
Narys nuo: 2007-12-12

Anonimas rašė:
Na ir paklausiu. Gyvenu Vilniuje, uzdirbu nei daug, nei mazai - 3500LT i rankas. Imciau paskola butui 30 metu, bet buto mazesnio, nei 2k. neimsiu. Kiek domejausi, galiu nusipirkti tik buta avarines bukles name. Ka patarsit?

Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!

Siulyciau labiau pasidometi. Realiai, bankui nesvarbu kiek jus gaunate ant popieriaus. Jeigu jus parodote jam, kad i jusu banko saskaita per paskutinius tris menesius iplaukia pakankamai pinigu, jis Jums duos kredita. O imant paskola 30iai metu su Jusu uzdirbamais pinigais, iseitu isigyti 2k. buta visai padoru, tvarkinga :)

--

Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!




Pardavejas

Žinutės: 20
Narys nuo: 2007-12-12

tadis rašė:
patarimas toks.. palauk biski.. nusipirksi pigiau... verslo ziniose geras straipsniukas ta tema.. jau ir kapitalas.com apie kainu mazejima pranesa...

Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!

Visiska nesamone. Nupigs max iki 5proc. Kalbu daugiau apie sena statyba, nauja ten priklausys nuo rajonu ir pns. Be to nemanykite kad prestiziniuose rajonuose kaina keisis. Ne velnio. Ten ji isliks pastovi, gali net pabrangti.
Priedo valstybe nedurna, ji ruosia atsaka galimam pigimui ir is to pelnysis. Tarkim tiems kurie nori sukti versla is nt yra numatoma apmokestinti pardavima, jeigu zmogus parduoda buta nepraejus 5 metams nuo nusipirkimo.
Norintiems nusipirkti buta ir laukiantiems kol jie prades smarkiai pigti, patariu nelaukti, nes pralauks visa gyvenima , uzstrigsit laike, nuolat lauksit ir lauksit, o buto taip ir nenusipirksit. Nelaukit ilgai, nes galite pralaukti savo tikraji sansa.

--

Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!




Pardavejas

Žinutės: 20
Narys nuo: 2007-12-12

Anonimas rašė:
Bijau, kad ilgai laukti reikes, nes pas mus NT rinka per daug inertiska. Visur kainos jau gerokai nukrito, o pas mus visi dar tik galvoja, kas bus. Aisku realiai kaina krenta, tik agentai su savo portalais labai nenori to atskleist. Bet esme, kad palaukti gali tekti maziausiai du metus.

Is kitos puses, geras zenklas, kad vakar p. Nauseda pripazino, kad busto kainos gali kristi 15%. Turint omeny ankstesnes jo optimistines prognozes ir tai, kaip jo bankui nenaudingas yra kainu kritimas, manau, kad tas skaicius yra itin optimistinis. Realiai galima tiketis 30%, galbut kiek daugiau.


Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!

Nenukris busto kainos daugiau nei 5 proc. Jei kris labiau, valstybe mokesciais ar kazkuo kitu kompensuos kritima, kad vis tiek bendroje sumoje sumoketum daugiau pinigu. Ne viskas taip lengva :)

--

Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!




Anonimas (nereg.)

1. Kodel jinai turetu ta kritima kompensuoti? Cia jau yra kisimasis i laisva rinka.

2. Jeigu kistusi, kaip jinai tai darytu? Mokesciai kaip tik numustu kainas, lengvatu panaikinimas irgi. Dabar sudarytos visos salygos burbului pustis.

Tad prasom argumentuoti, kode gi Lietuva yra tokia isskirtine, kad kai visur krenta NT kainos, pas mus jos laikysis? :)




Pardavejas

Žinutės: 20
Narys nuo: 2007-12-12

Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!

Ji nesikistu i rinka, ji tiesiog apribotu verslavimo is susidariusios situacijos galimybes. Per tam tikrus istatymus sugrieztintu budus, neleistu parduoti busto kuris paimtas pvz ant kredito. Ji buto it rinkos priziuretoja :)
Mokesciai kainu nenumustu, mokesciai kaip tik kainas keltu. Bus balansuojama. Salygos burbului pustis sudare patys zmones savo kalbomis :) Taip, sutinku pilnai su tavim, kad daug kur krenta NT kainos, va tarkim JAV dabar yra nekilnojamo turto krize. Taciau negalima lyginti Lietuvos su JAV ar kitom ES galingosiom valstybemis, nes Lietuvoje dar neuzkista nt rinka, dar statyt ir statyt pas mus :) Jei tarkim uzsieny vienam gyventojui tenka 41 kv.m. buto ploto, tai pas mus vos 30kv.m. Mes atsiliekame! Vadinasi mums dar statyt ir statyt reikia, del to ta krize ir kainu kritimas mus paveiks ne daugiau kaip 5 procentais. :)
Neapsigaukite zmones! Nelaukite ilgai, jei matysite gera pasiulyma, - IMKITE, nes buto pusvelciui nenusipirksit :) Laukiant pralauksit ir paveluosit.;]

--

Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!




Anonimas (nereg.)

Siulau pripazinti, kad butu kainos issipute tik del banku siulomu paskolu. Kai tik sumazejo palukanos, prasidejo masiniai pirkimai, kai tik jos padidejo - pirkimai sustojo. Problema yra tame, kad palukanos ir toliau augs, o vyriausybe dar zada valdyti paskolu isdavejus. Taip jie daro del to, kad del lengva ranka dalijamu paskolu dideja vartojimas, del ko auga infliacija. Kadangi vyriausybe svajoja apie Eura, infliacija jai teks suvaldyti, o vienas pagrindiniu budu tai padaryti - apriboti paskolu isdavima. Toliau pats supranti, nera paskolu, nera pirkimu. Nekilnojamas turtas tampa nelikvidziu. Jeigu nori pasiimti pelna, teks sumazinti kaina, kad zmones turetu is ko ji nupirkti.

JAV krize kilo del blogu paskolu. Lietuvoje sie skaiciai yra slepiami nuo visuomenes, bet realiai tai nera atsitiktinumas, nes skaiciai nera grazus. Taip, Lietuvos negalima lyginti su JAV ir kitomis valstybemis, nes tose valstybese NT nera taip stipriai pervertintas. Taigi ir kritimas pas mus bus zymiai didesnis, negu pas juos.

O kaip tamsta pakomentuosit vakar pono Nausedos issakyta nuomone, kad nekilnojamo turto kainos koreguosis 15%? Truputi skiriasi nuo tamstos nuomones "butai pigti negali".




Pajūrietis (nereg.)

To Pardavėjas:
Labai neteisinga Lietuvą lyginti su kitomis Vakarų valstybėmis pagal vienam gyventojui tenkantį kv. m. skaičių buto plotui. Pasižiūrėkime kokie naujos statybos butai populiariausi Lietuvoje? Kokie butai nuperkami greičiausiai? O gi vieno, dviejų kambarių. Dabar pažiūrėkime kokie šių butų plotai? 35 ir 55 kv. metrai. O kiek juose gyvena žmonių? Nuo 2 iki 4. Dabar padalinkime ir ką gausime? Geriausiu atveju apie 20 kv. metrų. Lietuvos vidurkį gali pakelti tik žmonių persikėlimas iš miesto butų į namus priemiesčiuose. Tokiu būdu padidėtų vienam gyventojui tenkantis kv. m. skaičius buto plotui.
Bet galimas ir atvirkščias variantas - kada žmonės iš kaimo keliasi gyventi į miestą, iš namo į butą. Todėl šis skaičius gali tiek didėti, tiek mažėti. Todėl čia negali būti jokio artėjimo ar nutolimo.




Pardavejaz (nereg.)

Nežinau iš kur jis ištraukė tuos 15%, tačiau faktas kad ryškiai padaugino. O vėliau žmonės tiki ir laukia. Galbūt yra suinteresuotų šalių įbauginti žmones.
Mano nuomone, pigs senesnės statybos butai ir pigimas neviršys 5 proc. Naujos statybos butų kaina išliks pastovi (galimos išimtys Perkūnkiemyje ir Fabijoniškėse S.Nėries gatvėje).
Nesutinku, kad Lietuvoje NT yra pervertintas. Kaip ir nesutinku, kad JAV ir V.Europoje NT yra nuvertintas. Mūsų ir "jų" prioritetai skiriasi. Jei imtume JAV, tai ten namas toliau nuo centre vertinamas daug labiau nei centre. Lietuvoje atvirkščiai. Vien dėl to negalime pilnavertiškai lyginti mūsų ir "jų" rinkų.

---
Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!




Anonimas (nereg.)

Na gerai tarkim butai nepigs, ir ka jus siulysit imti paskola 30 metu? Tokiu atveju vien palukanos vidutine menesio imoka sieks apie 800 Lt. O kur dar garantija jog as gausiu 30 metu planuojamas pajamas, gal po 10 metu susirgsiu ir man jokio busto nereikes. Ar ne geriau uz tuos pinigus nuomotis busta, o likusius geriau investuot ir taip uzsidirbti pinigu namui.




Anonimas (nereg.)

pardavejas suda mala.. kaip didis guru apie 5 proc. o kodel ne 8 ar 15 kaip nauseda sako (beje minejo kad jau kainos krentra (vz.lt - komentaras))..... Tipo turi formule ir ji niekados taves napaveda. Ar daznai teko tokius kaip dbr stebet NT reiskiniu.. nebuvo istikro... mazas tu autoritetas cia kam... pizdec tavo duonai, bent jau tokiom kainom




Anonimas (nereg.)

Pardavejas rašė:
Anonimas rašė:
Gal gali paaiškinti kodel Lietuvoje nekilnojamas turtas žymiai brangesnis nei Vokietijoje? Kodel uz buto kainą Vilniuje galima nusipirkti kokius penkis, šešis panašius butus Berlyne ar Hamburge?

Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!

Is kur tokia informacija? Noreciau ir as penkis, sesis butus ten nusipirkti:)

Nieko nera paprasčiau. Kreipkis į bet kuria gerą vokiečių NT agentūrą, kad ir pvz remax.de




Anonimas (nereg.)

Ponas pardavejau, dar vienas klausimas. Visi uzsienio analitikai jau antrus metus teigia, kad Baltijos salyse NT yra pervertintas, siemet pagaliau tai pripazino ir lietuvos analitikai, bankai, ir NETGI agenturos. Taip kaip cia yra, ar tu pats kvailys, ar visus kitus tokiais laikai? :)

Del Nausedos, galiu pasakyti, kad jam tikrai nenaudinga bauginti zmones. Juk is NT burbulo daugiausiai uzdirba ne kas kitas, bet bankai. Bet kad s*dai lenda per visus galus, niekaip nebenuslepsi. O tie 15% yra labai optimistinis variantas. JAV busto kainu ir vidutiniu pajamu santykis nera toks aukstas, o kainos nukrito 50%, ir toliau niekas neperka. Uz 200 000LT gali nusipirkti gera nama su baseinu priemiestyje. Paziurek, kas paskutinius 10 metu vyksta Japonijoje, kur irgi burbuliukas pokstelejo. Paziurek, kas vyko Svedijoje. Paziurek, kas dabar vyksta Airijoje, D. Britanijoje, Prancuzijoje, Ispanijoje, net ir Latvijoje su Estija. Negi tikrai laikai Lietuva tokia bananu ir papuasu valstybe, kad niekas cia nieko nezinotu, nesuprastu, ir toliau pirktu pervertintas kartonkes. Pabusk, mielasis :)




Anonimas (nereg.)

biskiu ir apskaiciau to pardavejo pasisakymu...manu turi NT nezastumtu ir tau kiausai dega... nuosirdziai tikuosi kad neparduosi niekam :) reiks paskola atidavinet :)




Anonimas (nereg.)

Ne, cia tiesiog viesaja nuomone formuoja, matyt bendras slaptas keliu NT agenturu susitarimas. Tik va patys kvailai atrodo, kitus kvailiais laikydami :) Sekmes taip ir toliau.




Pardavejas

Žinutės: 20
Narys nuo: 2007-12-12

Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!

Trečiąjį šių metų ketvirtį šalies sostinėje Vilniuje individualių gyvenamųjų namų kaina krito nestipriai (vidutiniškai atpigo 0,6 proc.), o butai pabrango - 9,3 proc. Labiau nei praėjusį ketvirtį – net 12,7 proc. kilo naujos statybos būsto kainos sostinėje, tuo tarpu senos statybos butai pabrango vidutiniškai tik 3,6 proc.

Pirmą kartą nuo 2006 metų labai (net 16,4 proc.) sumažėjo nekilnojamojo turto sandorių sostinėje. Gyvenamųjų namų sandorių skaičius nestipriai kilo (4,5 proc.), tačiau bendras rinkos tendencijas koregavo net 18,3 proc. sumažėjęs butų pardavimo sandorių skaičius.

Saltinis: DELFI

Ir kaip kvaila man Jusu klausyti ir keista skaityti, jog manote kad cia Jus kvailiais laikom. Nesamone. Tiesiog praregekit zmones ;]

Butent del to pabrangimo butai siek tiek atpigs. BET ATSIPEIKEKIT ZMONES, apie kokius 20 procentu snekat. Maziau komiksu skaitykit ir kaledu seneliais tikekit.

--

Ieskote/Parduodate nt? Kreipkites!




Anonimas (nereg.)

Man Delfio saltini prasom pateikti. Ogi aruodas.lt Laughing out loud

Jeigu nebaigei vidurines, paaiskinsiu - pasiulos kaina nera rinkos kaina.




Pajūrietis (nereg.)

Čia duomenys už III ketvirtį. Vadinasi 3 mėnesių senumo. Todėl apie juos neverta net kalbėti.
Tačiau tendencijos jau matėsi net III ketvirtį, t.y. net 16.4 % sumažėjęs NT sandorių skaičius.
Realus kainų mažėjimas matysis tik paskelbus IV ketvirčio duomenis. Galėtų Registrų centras operatyviau skelbti savo informaciją. Kai visi akivaizdžiai matome, kad nuo rugsėjo sandorių pradėjo stipriai mažėti, o nuo lapkričio ir būstų kainos pradėjo važiuoti žemyn, Registrų centras praneša vasaros duomenis. Aišku, tuo naudojasi kai kurie NT pardavėjai, bet gaila tų žmonių, kurie šiuo momentu planuoja įsigyti būstą.




Anonimas (nereg.)

niu jo Pajurieti esi teisu... NT dbr aiskis pirkejui, statistika, statistika... ir ka mes jums sakem :)
uj kaip naudosis pasenusia statistika :)




Skelbti naują komentarą

  • Leidžiami HTML tagai: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Galite naudoti BBCode
  • Citatas išskirkite su [quote] tagu
  • Leidžiama įdėti nuorodas į paveiksliukus.
  • Tekstinės šypsenėlės bus pakeistos į grafines.

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

Captcha
Įveskite paveikslėlyje pavaizduotas raides (visos raidės didžiosios)
Įveskite paveikslėlyje pavaizduotas raides (visos raidės didžiosios).